Kroniky firem

klientske_tituly_kroniky_firem

 

KRONIKA FIRMY NEJEN PRO DALŠÍ GENERACE.

V knize nacházíme prostor a čas vnímat vyprávění. Přijímat děj v souvislostech, které na sebe navazují. V knize, která se stane Vaší kronikou, firemní i rodinnou přísahou, uznáním píle a vůle pokračovat. Poznání cesty k firemní kultuře a filozofii je morálním zhodnocením Vašeho úsilí. Jak pomoci tomu, aby se neopakovaly chyby? Jak žít společné cíle v atmosféře porozumění? Bez poznání Vašeho příběhu to nebude snadné. Vnímáme jako podstatné, věnovat speciální pozornost příběhům rodinných firem. Příběhům o pohádkovém jmění, které je ukryté v historii. Historii, která odpoví na otázky v budoucnu.

 

EPIC AND LYRICAL PUBLIC RELATIONS.

(ELPR – nový literární směr firemní komunikace.)
Fakta v chronologické podstatě a příběh stavěný z interview a postřehů autora.
Respektujeme přání klientů a neuveřejňujeme rozpracovaná díla. Galerii doplníme po medializaci nových kronik.

 

INTERAKTIVNÍ KRONIKA FIRMY.

 

Tradice, zakořeněná v historii Vaší firmy, a moderní technologie, udávající směr budoucnosti. Tak vznikají interaktivní kroniky firem.

KRONIKY FIREM JSOU NADSTAVBA FIREMNÍCH MEDIÍ. NAPSALI O NÁS.

kroniky clanek

Ostrost zapamatovaných vzpomínek a zkušeností s časem bledne, přitom jsou v byznyse součástí cenného know-how. Možností, jak o ně nepřijít, je firemní kronika. Firemní kronika je dokument, který může mít různě výpravnou podobu a být různě obsáhlý. Ať už se jedná o tištěnou jednoduchou nebo luxusní knihu nebo třeba i živou online platformu. Na jednom místě se ve firemní kronice shromáždí důležité dokumenty, myšlenky i fotografie, ukáže se příběh firmy i jejích služeb, produktů a klíčových lidí. A to vše se také pošle dál – ať už k následovníkům ve firmě, k nové generaci zaměstnanců, ke klientům nebo třeba spolu s rodokmenem do rodinného archivu. Více z článku www.podnikatel.cz zde.

DESIGN KRONIK

design kronik

Firmy s budoucností stojí na své historii, na příběhu o budování, důkazech o vytrvalosti, specializaci, štěstí i smůle, na tom co dává smysl. Váš příběh je základem firemních hodnot a firemní filozofie. Můžete zaníceně vyprávět celý firemní cestopis každému nováčkovi? Všem klientům? Stačí vám chronologická osa na webu, aby začala rezonovat a působit gravitační silou na lidi, na kterých vám záleží? Nebo sestavíme unikátní technokratickou firemní publikaci? My věříme, že působivé příběhy jsou to nejcennější, co firmy mají. A vy?

 

#kronikyfirem OBJEDNEJTE PRO SVOU FIRMU DÁREK K VÁNOCŮM 2018! Firmy s budoucností stojí na své historii, na příběhu o budování, důkazech o vytrvalosti, specializaci, štěstí i smůle, na tom co dává smysl. Váš příběh je základem firemních hodnot a firemní filozofie. Můžete zaníceně vyprávět celý firemní cestopis každému nováčkovi? Všem klientům? Stačí vám chronologická osa na webu, aby začala rezonovat a působit gravitační silou na lidi, na kterých vám záleží? Nebo dáme příští rok dohromady unikátní firemní publikaci? My věříme, že příběhy jsou to nejcennější, co máme. A vy?

Zveřejnil(a) Klientské tituly dne 11. prosinec 2017

ŘÍJEN 2017.

kroniky firem rijen hans wilsdorf

Začínáme psát další příběh, který rozepsal už Hans Wilsdorf v roce 1908. Netušil že svěřuje svou korunku businessu muži s královským rodokmenem. To do minulého měsíce netušil nikdo z živých… Dokončíme v roce 2018!

Eliška Hašková Coolidge

Eliska Haskova Coolidge

Kroniku jedné významné firmy jsem konzultovala s Eliškou Haškovou Coolidge. S ženou, která pečovala o úspěch komunikace v Bílém domě, průběžně pěti Americkým prezidentům. Je také autorkou knihy „Pět amerických prezidentů, česká babička a já“, knihy pro milovníky inspirativních životopisných příběhů. Aktivně napomáhá společenským i podnikatelským kontaktům mezi Českou republikou a USA a poskytuje poradenství v otázkách protokolu, etikety, personalistiky a public relations. Jsem bohatší o skvělé postřehy, jiskru z třpytivě modrých očí a poznání skvělé energie této vzácné dámy. Kroniky firem jsou firemním pokladem, ale jsou také velkou cestou za poznáním těch, kteří kroniky připravují.

INTERVIEW NA PAPÍŘE, VINYLU I NA YOUTUBE.

kroniky firem klientske tituly 747-COLLAGE

Interview jsou základem příběhů firemních kronik od Klientských titulů. Ve firemní kronice od nás, můžete využít zpracování obsahu v literárním tvaru Epic and Lyrical Public Relations. Zárukou, že Váš firemní příběh zaujme, jsou připravená interview, třeba se zakladatelem firmy. Zdatnost pilujeme v interview s majiteli firem, celebritami světa show i businessu posledních 15 let. Příběhy firem balíme do knižní vazby a designu, který se miluje s kulturou obsahu. Příběh můžeme nově nabídnout i na retro vinylu, nebo v digitální podobě! Postupně pro Vás doplníme galerii ukázkami.

KRONIKA FIRMY, SKVĚLÝ NÁPAD!

Kroniky firem klientske tituly 040-COLLAGE

„Co kdybyste nám udělala kroniku, paní Svobodová?“ A já řekla, ano, to je skvělý nápad! A druhý den jsme začaly. Do portfolia vydavatelství jsem přidala firemní kroniky a archív, vypilovaly jsme systém firemních cestopisů. Obhájila jsem „restartup s citem pro život“. Jsme jediné vydavatelství na trhu, které umí kroniky firem, rodin a obcí na klíč s designem, ruční vazbou i s rodokmenem do 16. století. Tahle „malá holčička“ mi kdysi změnila život a já ji za to neskutečně děkuji. Příběhy jsou to nejcennější, co máme. Majitelé firem s historií, starostové obcí z Moravy a Čech, už si nás také brzy objednejte, protože co nikdo nezapsal, jakoby se nestalo.