O nás

klientske tituly

 

AUTENTICKÁ FILOZOFIE FIRMY JE JEJÍ PŘÍBĚH.

Z něho se odvíjí i strategie a kultura.
„Když se jednou rozhodnete, že to zkusíte sami, už vás nic nezastaví.“

 

2008

Vrcholem kariéry před podnikáním považuji úspěšný rozjezd start-up divize klientských titulů v Mladé frontě. Pořád mám tuto tradiční značku ráda. Už od malička jsem byla fascinována červeným logem a dětskými tituly. Pracovat pro mf byl můj sen, který se splnil. Ale něco ve mne dospělo a v roce 2008 jsem založila firmu Klientské tituly s.r.o. . Několik měsíců jsem jezdila do kanceláře, kde jsem byla jen já. Od rána do večera jsem psala e-maily a vytvářela prezentace. Po třech měsících se přidala Jana Hakenová. Patří jí mé obrovské díky, protože opustila pevnou půdu solidního zaměstnavatele a šla si se mnou hrát na zelenou louku. Během prvního roku jsme získaly klienty jako je například WELLA a TESCO. Nestíhaly jsme měnit role redaktorek pro firemní media, stylistek na fotky LUBOŠE WIŠNIEWSKÉHO a produkčních pro přípravu podkladů do grafiky TEREZY JANEČKOVÉ.

2009

V roce 2009 jsme si šly pro ocenění za druhý nejlepší B2B časopis, v soutěži Zlatý středník. Tam už jsem cenu přebírala těhotná. Během dvou let jsem navzdory původním plánům povila tři děti. To postupně firmu zpomalilo a na čas i zastavilo.

2014

V čase péče o děti jsme všichni pracovali na externích redakčních pracích (zkušenosti v galerii). Stávaly jsme se šéfredaktorkami různých titulů a Terka art-direktorkou všude, kde se ukázala. Ale pořád jsme o sobě všichni věděli. Na bedrech mám v jednu chvíli 14 firemních médií. Stávám se šéfredaktorkou časopisů Globus pro klienty i 6tisíc zaměstnanců, připravuji s tehdejší grafičkou Mladé fronty Lucií Chovancovou interní časopis Veolia o 70 stranách a videu v textu.

2017

Postupně propojujeme síly znovu. Připojuje se specialista na ruční vazbu knih a diářů, vysoce profesionalizovaný genealog pro rodokmeny. Navíc – firemní medium dostává další rozměr. Firemní kroniky. V literárním směru pojmenováváme zpracování Epic and Lyrical Public Relations (ELPR). Stáváme se jedinou firmou na trhu, která nabízí tento typ produktu, služby. A jak to bude dál?

 

Děkujeme za čas, který jste věnovali této stránce.

Uslyšíme i Váš příběh? Žijeme příběhy. Jsou to nejcennější, co máme.

S dokonalou úctou, Milada Svobodová, Editorka příběhů firem.

 

 

Milada Svobodova
Milada Svobodová, Editorka příběhů rodin a firem

Jana Hakenova
Jana Hakenová, Editor/Moravia companies
Jiri Svoboda
Jiří Svoboda, Manažer inovativního designu a publikací
Lubos Wisniewsky
Luboš Wišniewsky, Fotograf www.artgo.cz
Tereza Janeckova
MgA. Tereza Janečková, PhD., Design a 3D www.cocokarl.com